Proč Martenz nevyrábí gin ani likéry
- Admin
- před 2 dny
- Minut čtení: 2
Aktualizováno: před 1 dnem
Naši zákazníci a fanouškové se nás často ptají:
„Proč nevyrobíte Gin Martenz nebo třeba Ořechovku Martenz? Určitě by stálo za to ochutnat právě od vás.“
Pokusím se v krátkosti odpovědět na tento častý dotaz.
Čtení 2 minuty
Důvod je jednoduchý – od samého začátku jsme se rozhodli být specialisté na ovocné pálenky. Věříme, že právě specializace je to, co nám dává možnost posouvat hranice kvality, objevovat nové cesty a nabízet našim zákazníkům skutečně výjimečné zážitky.
V posledních letech vidíme trend, kdy většina českých a slovenských destilérek rozšiřuje svůj sortiment. Vedle pálenek přidávají giny, likéry nebo jiné lihoviny, aby měli širší nabídku a mohli oslovit více zákazníků. Tento přístup chápeme – ale není náš.
My jsme si vybrali cestu, která je náročnější, ale věříme, že právě v ní je budoucnost kvalitních pálenek. Chceme, aby Martenz bylo synonymem pro pálenky. Aby když někdo hledá výjimečnou malinovici, morušovici nebo třeba borůvkovici, napadlo ho jako první jméno Martenz.
Filozofie specialisty
Osobně mám k výběru značek jednoduchou filozofii: raději kupuji od specialistů, kteří se věnují jedné věci naplno.
Stejně tak přistupuji i k Martenz. Značky, které pokrývají více oblastí, mají své místo na trhu. My jsme se ale rozhodli jít cestou úzké specializace, protože věříme, že právě ta přináší největší hloubku a kvalitu.
Příklad z mého života: když si vybírám boty do hor, zvolím raději značku LaSportiva, která se celý svůj život věnuje outdooru, než univerzální značku typu Adidas, která sice vyrábí tisíce produktů, ale v horách jí prostě tolik nevěřím.
Stejně to mám i u vín, kávy nebo čokolády – specialista má podle mě vždy navrch.
A tuto filozofii jsme přenesli i do Martenz. Raději méně druhů, ale špičkově zvládnutých. Raději úzká specializace, než rozkročení do všech možných směrů.
Budoucnost Martenz
Naší cestou je hledání nových ovocných pálenek a posouvání hranic toho, co pálenka může být. Proto u nás najdete malinovice v několika edicích, borůvkovici, morušovici, arónii a další netradiční druhy.
Naším cílem není mít co nejširší nabídku, ale budovat značku, která je jasně spojena s ovocnými pálenkami – v České republice, na Slovensku a postupně i v zahraničí.
MARTENZ PORSCHE MEZI PÁLENKAMI
Časopis FINMAG označil Martenz jako Porsche mezi pálenkami. Článek je uveřejněn zde:
autor článku
Zdeněk Jurášek
Budeme rádi, pokud nám sdělíte Váš názor níže v komentáři
Dobry den prajem.....uplne plne suhlasim s Vasim zameranim sa na jedinecnost vyrobkov,ktore su ozaj kvalitne a lahodne....prajem pekny den....
Šimkovič