top of page

Proč Martenz nevyrábí gin ani likéry

  • Obrázek autora: Admin
    Admin
  • před 2 dny
  • Minut čtení: 2

Aktualizováno: před 1 dnem

Naši zákazníci a fanouškové se nás často ptají:

„Proč nevyrobíte Gin Martenz nebo třeba Ořechovku Martenz? Určitě by stálo za to ochutnat právě od vás.“

Pokusím se v krátkosti odpovědět na tento častý dotaz.


Čtení 2 minuty

Důvod je jednoduchý – od samého začátku jsme se rozhodli být specialisté na ovocné pálenky. Věříme, že právě specializace je to, co nám dává možnost posouvat hranice kvality, objevovat nové cesty a nabízet našim zákazníkům skutečně výjimečné zážitky.

V posledních letech vidíme trend, kdy většina českých a slovenských destilérek rozšiřuje svůj sortiment. Vedle pálenek přidávají giny, likéry nebo jiné lihoviny, aby měli širší nabídku a mohli oslovit více zákazníků. Tento přístup chápeme – ale není náš.

My jsme si vybrali cestu, která je náročnější, ale věříme, že právě v ní je budoucnost kvalitních pálenek. Chceme, aby Martenz bylo synonymem pro pálenky. Aby když někdo hledá výjimečnou malinovici, morušovici nebo třeba borůvkovici, napadlo ho jako první jméno Martenz.

Filozofie specialisty


Osobně mám k výběru značek jednoduchou filozofii: raději kupuji od specialistů, kteří se věnují jedné věci naplno.

Stejně tak přistupuji i k Martenz. Značky, které pokrývají více oblastí, mají své místo na trhu. My jsme se ale rozhodli jít cestou úzké specializace, protože věříme, že právě ta přináší největší hloubku a kvalitu.


Příklad z mého života: když si vybírám boty do hor, zvolím raději značku LaSportiva, která se celý svůj život věnuje outdooru, než univerzální značku typu Adidas, která sice vyrábí tisíce produktů, ale v horách jí prostě tolik nevěřím.

Stejně to mám i u vín, kávy nebo čokolády – specialista má podle mě vždy navrch.


A tuto filozofii jsme přenesli i do Martenz. Raději méně druhů, ale špičkově zvládnutých. Raději úzká specializace, než rozkročení do všech možných směrů.


Budoucnost Martenz


Naší cestou je hledání nových ovocných pálenek a posouvání hranic toho, co pálenka může být. Proto u nás najdete malinovice v několika edicích, borůvkovici, morušovici, arónii a další netradiční druhy.

Naším cílem není mít co nejširší nabídku, ale budovat značku, která je jasně spojena s ovocnými pálenkami – v České republice, na Slovensku a postupně i v zahraničí.




MARTENZ PORSCHE MEZI PÁLENKAMI

Časopis FINMAG označil Martenz jako Porsche mezi pálenkami. Článek je uveřejněn zde:


autor článku

Zdeněk Jurášek


Budeme rádi, pokud nám sdělíte Váš názor níže v komentáři



 
 
 

1 komentář


I Š
I Š
před 11 hodinami

Dobry den prajem.....uplne plne suhlasim s Vasim zameranim sa na jedinecnost vyrobkov,ktore su ozaj kvalitne a lahodne....prajem pekny den....

Šimkovič

To se mi líbí
Nejnovější příspěvky
Archiv
bottom of page